Concert del Tricentenari a càrrec del cor de cambra “Polifònica de l’Urgell”

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà al concert del Tricentenari a càrrec del cor de cambra “Polifònica de l’Urgell”.

Descarregar esdeveniment