Concert del cicle ‘Musiquem Lleida’

La vicepresidenta segona de la Diputació, Estefania Rufach, assistirà al concert de cloenda del cicle ‘Musiquem Lleida’, que es farà a Agramunt.

Descarregar esdeveniment