Concert de Nadal de l'Orfeó Lleidatà. Sala 1 de l’Auditori Municipial Enric Granados de Lleida
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, assistirà al concert de Nadal de l'Orfeó Lleidatà amb la participació de totes les agrupacions corals i instrumentals de l’entitat.