Concert de celebració del 10è aniversari de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell. Monestir de Vallbona de les Monges

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a al concert que oferirà l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida en el marc del desè aniversari de la creació d’aquesta formació orquestral lleidatana i que forma part del cicle “El nostre Auditori, el Territori”. El concert se celebrarà al Monestir de Vallbona de les Monges.

Descarregar esdeveniment