Concentració d’alcaldes i regidors per donar suport al president de la Generalitat
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la concentració d’alcaldes i regidors que s’iniciarà al Parlament de Catalunya, per tot seguit anar fins al Tribunal Superior de Justícia i donar suport al president de la Generalitat, Artur Mas, imputat per haver possibilitat la consulta participativa del 9 de novembre de 2014. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 15 d'octubre de 2015