Commemoració internacional del 31è Dia Memorial de la Sida

La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, assistirà a l’acte de commemoració internacional del 31è Dia Memorial de la Sida, que tindrà lloc al Pati de l’IEI, amb la lectura del manifest, a càrrec del president de la Fundació Antisida de Lleida, Antoni Reinoso: l’encesa d’espelma i lectura dels noms dels que han traspassat enguany per causa del VIH, i l’actuació musical de Mysti Trio.

Descarregar esdeveniment