Commemoració dels 100 anys de l’obertura de les primeres quatre biblioteques de la Mancomunitat

El vicepresident cinquè de la Diputació, Enric Mir, participarà en l’acte de commemoració dels 100 anys de l’obertura de les primeres quatre biblioteques de la Mancomunitat, que tindrà lloc al Palau de la Generalitat i que estarà presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, i la consellera de Cultura, Laura Borràs.

Descarregar esdeveniment