Commemoració del Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral

El vicepresident Agustí Jiménez, acompanyarà la diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, en la commemoració del Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral que tindrà lloc a l'Arborètum de Lleida, sota l’organització de l’Associació AREMI, amb la lectura del manifest i la plantada d’un arbre.   L’acte comptarà també amb les intervencions de la presidenta d’AREMI, Mercè Batlle; el director de l’Arborètum-Jardí Botànic de Lleida, Josep Antoni Conesa; l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Montse Bergés; el subdelegat del Govern de l’Estat a Lleida, José Crespín, i la vicerectora de la UdL, Núria Camps.

Descarregar esdeveniment