Commemoració del centenari de la Mancomunitat i visita de l’exposició “L’Inici del demà. Mancomunitat de Catalunya: 100 anys. Normativització de la llengua”. Edifici de la Generalitat a Girona

 El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en l’acte de commemoració del centenari de la Mancomunitat i visita de l’exposició “L’Inici del demà. Mancomunitat de Catalunya: 100 anys. Normativització de la llengua”. A l’acte assistiran els quatre presidents de les diputacions catalanes i s’iniciarà amb una fotografia històrica de commemoració de la Mancomunitat. Després dels parlaments, les autoritats visitaran l’exposició “L’Inici del demà. Mancomunitat de Catalunya: 100 anys. Normativització de la llengua” i es farà l’atenció als mitjans de comunicació.

Descarregar esdeveniment