Commemoració del bicentenari de les diputacions catalanes

Els presidents de les diputacions de Lleida, Joan Talarn; Barcelona, Núria Marín; Tarragona, Noemí Llauradó, i Girona, Miquel Noguer, commemoraran el bicentenari de les diputacions catalanes en un acte presidit per la consellera de Presidència de la Generalitat de Catalunya, Laura Vilagrà.   Durant l’acte –que tindrà lloc al Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona– els quatre presidents de les diputacions signaran el manifest ‘Les diputacions catalanes, al servei dels municipis i dels seus ciutadans i ciutadanes’, on es recorda que, des de les eleccions municipals de 1979, aquestes administracions públiques han desenvolupat i consolidat un model de govern local intermedi al servei dels municipis.   L’acte comptarà, entre d’altres, amb l’assistència d’expresidents de les diputacions, diputats, presidents de consells comarcals i alcaldes.

Descarregar esdeveniment