Comissió de seguiment del Pla de Rodalies de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el secretari de Territori i Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal, presidiran la reunió de la comissió de seguiment de Pla de Rodalies de Lleida, que se celebrarà a la sala polivalent del Palau de la Diputació. A la reunió també hi assistiran els vicepresidents de la Diputació, Agustí Jiménez, Juan Antonio Serrano i Rosa Pujol; els presidents de la Cambra de Comerç de Lleida i de Tàrrega, Jaume Saltó i Jordi Seguí, respectivament; la delegada del Govern a Lleida, Núria Gil; el subdelegat del govern espanyol a Lleida, José Crespín; el director general de Transport i Mobilitat, Oriol Martori, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Carles Ruiz, a més de representants dels grups polítics de la Diputació, dels consells comarcals, dels sindicats, i alcaldes i alcaldesses del territori. A l’inici (16.00 hores) es podrà fer un MUT i prendre imatges de la reunió. L’atenció als mitjans de comunicació es farà a les 18.00 hores, aproximadament.