Col·loqui ‘Buscant l’eficiència: com ha de ser l’administració del segle XXI’

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en el col·loqui ‘Buscant l’eficiència: com ha de ser l’administració del segle XXI’, que se celebrarà a l’estand de la Generalitat a Municipàlia, al pavelló 3 de Fira de Lleida, amb el Secretari d’Administracions Locals i Relacions amb l’Aran de la Generalitat de Catalunya, Miquel Àngel Escobar; la presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat i alcaldessa de Vallirana, Eva Martínez; i el president del Consell Comarcal de l’Anoia i alcalde de Masquefa , Xavier Boquete. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment