Col·locació de la primera pedra del nou molí d’oli de la Granadella
El vicepresident primer de la Diputació, Jordi Latorre, acompanyat del diputat Carles Gibert; de l’alcaldessa de la Granadella, Atzara Noguera, i del president de la Cooperativa, Ramon Barrull; l’alcalde de Torrebesses, Mario Urrea, i el president de la Cooperativa de Torrebesses, Jordi Segura, participaran en l’acte de col·locació de la primera pedra del nou moli d’oli de la Granadella que es construirà al municipi, fruit de la fusió que van acordar l’any 2021 les cooperatives de la Granadella i Torrebesses. L’acte estarà presidit pel secretari d’Alimentació del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Carmel Mòdol. També hi assistiran el president del Consell Comarcal de les Garrigues, Jaume Setó, i el director dels Serveis Territorials d’Agricultura, Ferran de Noguera.