Col·locació de la primera pedra de la nova planta del Centre de Tractaments de Residus del Segrià
Els vicepresidents Jordi Latorre i Ferran Accensi i els diputats Helena Martínez i Jordi Verdú participaran en l’acte de col·locació de la primera pedra de la nova planta del Centre de Tractaments de Residus del Segrià de Montoliu de Lleida, que estarà presidit pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)