Col·loqui organitzat per alcaldes.eu. titulat “I si som independents, què passa amb els municipis”. Hotel Condes de Barcelona
El diputat Josep M. Roigé participarà a l’esmorzar col·loqui titulat “I si som independents, què passa amb els municipis”, que organitza la revista electrònica alcaldes.eu a l’Hotel Condes de Barcelona.