Cloenda del Programa d’Acceleració Empresarial. Pati de l’IEI

 El vicepresident tercer de la Diputacio de Lleida, Pau Perdices, participarà en la cloenda del Programa d’Acceleració Empresarial i el lliurament posterior dels diplomes.

Descarregar esdeveniment