Cloenda del II Cercle de l’Aigua de la Fundació Agbar. Espai Cultural dels Canals d'Urgell de Mollerussa
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, clourà juntament amb el president de la Fundació Agbar, Àngel Simón, la jornada “L’aigua, element transformador”, que tindrà lloc a Mollerussa en el marc de segona edició del Cercle de l’Aigua. La jornada inclourà dues conferències i una taula rodona entorn diversos temes relacionats amb la importància de l’aigua per a les comarques de ponent. En finalitzar l’acte, el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb el president de la Fundació Agbar, Àngel Simón, faran una atenció als mitjans de comunicació que ho desitgin.