Cloenda del cicle de Nadal de l’Agrupació Ilerdenca de Pessebristes. Auditori Municipal Enric Granados

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en la cloenda del cicle de Nadal de l’Agrupació Ilerdenca de Pessebristes. L’acte s’iniciarà amb el lliurament dels premis dels Concursos de Pessebres i Títols de Mestres Pessebristes.

Descarregar esdeveniment