Cloenda de la temporada d’esquí de l’Associació Esportiva del Pallars
El diputat de la Diputació de Lleida i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, assistirà a la cloenda de la temporada d’esquí que organitza l’Associació Esportiva del Pallars.
Lleida, 14 de març de 2015