Cloenda de la 24a Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra. Agramunt.
La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, assistirà a l’acte de cloenda de la Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra d’Agramunt que s’iniciarà al Pavelló Dolç de la Fira i es clourà a l’Aula del Gust.