Cloenda de Fira Q de Balaguer

El vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, acompanyat de la vicepresidenta Rosa Pujol, presidirà la cloenda de Fira Q de Balaguer, la fira de la Qualitat, i 2n Saló de l’Energia de les Terres de Lleida, que se celebra al pavelló d’Inpacsa entre els dies 27 i 28 d’abril. L’acte comptarà amb l’assistència de l’alcaldessa de Balaguer, Lorena Gómez, i el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, entre d’altres.

Descarregar esdeveniment