Cloenda 3a edició dels Camins d’Or Líquid al Segrià. Cooperativa del Camp de Sunyer

La vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, participarà en l’acte de cloenda de la tercera edició dels camins d’Or Líquid al Segrià que se celebrarà a la Cooperativa del camp de Sunyer. Pujol estarà acompanyada de l’alcalde de Sunyer, Salvador Huguet i del president del Consell Comarcal del Segrià, Pau Cabré. Els actes consistiran en una sardinada popular, una conferència a càrrec del Dr Ortal amb el títol: “Els beneficis de l’oli d’oliva verge extra en la salut” i el taller de fer bones les olives, a càrrec de l’Associació de Dones del municipi. L’acte està organitzat pel Consell Comarcal del Segrià i l’Ajuntament de Sunyer.  

Descarregar esdeveniment