Cicle “Recordant l’home. 25 anys sense Coma Estadella”

L’Aula Magna de l’IEI acollirà la primera de les dos xerrades que conformen el cicle “Recordant l’home. 25 anys sense Coma Estadella”, organitzada pel Llegat Coma Estadella i l’IEI. La primera jornada portarà per títol “Coma Estadella des de l’òptica lleidatana”, i anirà a càrrec de Ramon Maria Puig, Jordi Jové i Pep Ripoll, moderats per Antoni Llevot. L’acte comptarà amb l’assistència de la directora de l’IEI, Montserrat Macià. Lleida, 22 de novembre de 2016

Descarregar esdeveniment