Cicle ‘Del Baratillo al 2.0’

El vicepresident primer de la Diputació, Jordi Latorre i diputat Carles Gibert assistiran a la quarta i darrera sessió del cicle Del Baratillo al 2.0, que tindran com a protagonista el vicepresident del Govern i conseller de Polítiques Digitals i Territori, Jordi Puigneró, en unes jornades que organitza ‘La Mañana’ amb la col·laboració de la Fundació “la Caixa”.

Descarregar esdeveniment