Cicle de conferències “Nous reptes de la medicina del segle XXI”
L’Aula Magna de l’EI acollirà la conferència “La diabetis melitus: més que una epidèmia del segle XXI”, a càrrec de Dídac Mauricio, de l’Institut d’Investigació en Ciències de la Salut de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona i el Centre d’Investigació Biomèdica en Xarxa (CIBERDEM), en el marc de la celebració del cicle Nous reptes de la medicina del segle XXI. L’acte comptarà amb la participació de la directora de l’IEI, Montserrat Macià. Lleida, 22 de setembre de 2016