Cicle de conferències ‘La convivència’
L’IREL acull una nova conferència del cicle ‘La convivència’, organitzada pel mateix IREL, l’Institut d’Estudis Ilerdencs, la UdL i la Fundació Joan Maragall, que portarà per títol ‘El creixement interior i la convivència social’, i que anirà a càrrec de la psicòloga i filòsofa Marta Trepat.