Cessió permanent de la Diputació de Lleida de dos taules gòtiques del Mestre de Vielha al Museu de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el director del Museu de Lleida, Josep Giralt, presentaran la recepció de dos taules gòtiques del Mestre de Vielha, adquirides per la Diputació i cedides al Museu de Lleida de forma permanent, i que restaran exposades a les sales del gòtic del propi Museu.
La presentació es farà a les sales del gòtic del Museu de Lleida.