Cessió al Museu de Lleida de la Mare de Déu de l’Hospital. Museu de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, la vicepresidenta de l’Institut d’Estudis Ilerdencs, Rosa Pujol, la directora del Museu de Lleida, Montse Macià; i el director de l’Institut d’Estudis Ilerdencs, Josep Maria Solé i Sabaté, presentaran al Museu de Lleida, la cessió de la Mare de Déu de l’Hospital, procedent de l’antic Hospital de Santa Maria (actual IEI), a l’exposició permanent del Museu.