Cerimònia d’inauguració del 19è Congrés de la Societat Espanyola de Neurociència 2021
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la cerimònia d’inauguració del 19è Congrés de la Societat Espanyola de Neurociència que se celebra al Palau de Congressos-La Llotja entre els dies 3 i 5 de novembre. La inauguració comptarà també amb les intervencions del president de la Societat Espanyola de Neurociència, Joan Comella; el rector de la UdL, Jaume Puy, i l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo. Acte seguit es farà la conferència inaugural, titulada “All-optical interrogation of brain circuits using optogenetics and holography”, a càrrec de la directora de recerca del Centre National de la Recherche Scientifique al Vision Institute de París, Valentina Emiliani, que haurà estat presentada per la investigadora científica de l’Institut de Neurociències d’Alacant, Eloisa Herrera.