Cerimònia d’inauguració de la final de la Copa del Món d’Eslàlom i Eslàlom Extrem de la Seu d’Urgell

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat Marc Baró, participarà en la cerimònia d’inauguració de la final de la Copa del Món d’Eslàlom i Eslàlom Extrem de la Seu d’Urgell que se celebrarà entre els dies 2 i 4 de setembre, a les instal·lacions del Parc Olímpic del Segre.   L’acte –que tindrà lloc a la plaça dels Oms- comptarà amb les intervencions de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Francesc Viaplana; el vicepresident de la Federació Internacional de Piragüisme, Lluís Rabaneda; el president de la Federació Espanyola de Piragüisme, Javier Hernanz, i l’assistència de la directora de la competició, Meritxell Rodríguez.   Després de la rebuda i desfilada dels esportistes, es farà la rebuda oficial dels equips i convidats a la sala de plens de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.

Descarregar esdeveniment