Cerimònia d’entrega de premis amb motiu de la celebració dels Campionats d’Espanya Alpí Masters
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, assistirà a la cerimònia d’entrega de premis amb motiu de la celebració dels Campionats d'Espanya Alpí Masters que es durà a terme al Pla de Beret.
Lleida, 22 de març de 2015