Celebració del Dia d’Europa

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, assistirà a la celebració del Dia d’Europa, que tindrà lloc a la plaça de Josep Prenafeta de Lleida. L’acte estarà presidit pel conseller d’Unió Europea i Acció Exterior, Jaume Duch i comptarà amb la participació de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa. En el decurs de l’acte s’interpretarà l’Oda a l’Alegria, a càrrec dels alumnes de l’INS Canigó d’Almacelles i INS Salt del Duran, de Mollerussa.

Descarregar esdeveniment