Celebració del dia de Santa Teresa Jornet. Aitona.

La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en la celebració del dia de Santa Teresa Jornet. Patrona de l’Ancianitat, que s’iniciarà a la residència de les germanes de Santa Teresa Jornet. Posteriorment, tindrà lloc un dinar popular i homenatge a les persones grans del poble al pavelló poliesportiu. 

Descarregar esdeveniment