Celebració del Dia de l’Ancianitat a Aitona

La vicepresidenta primera, Rosa Perelló, participarà als actes d’homenatge a la gent gran que organitzarà el municipi d’Aitona. S’ha programat una missa, la projecció d’una pel•lícula i un dinar de germanor al poliesportiu municipal. En el transcurs del dinar es farà el lliurament de plaques commemoratives a les persones que durant l’any 2015 compleixen els 80 anys i als matrimonis que celebren les noces d’or. Lleida, 26 d'agost de 2015

Descarregar esdeveniment