Celebració del Centenari del Club de Futbol Arbeca
El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, acompanyat del diputat Fermí Masot, assistirà als actes de celebració del centenari del Club de Futbol Arbeca, que tindrà lloc al camp municipal Ramon Bellmunt. Els actes s’iniciaran amb una trobada i fotografia de jugadors i exjugadors (11.00 hores); seguirà amb un partit entre el CF Arbeca i veterans del Nàstic de Tarragona (11.30 hores); un dinar popular al Centre Recreatiu (14.00 hores), i una visita institucional a l’exposició de fotografies del centenari, oberta a la Sala República (17.30 hores).