Celebració del 30è aniversari de la comarca de l’Alta Ribagorça

La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, acompanyarà el president de la Generalitat, Quim Torra, en l’acte de celebració del 30è aniversari de la comarca de l’Alta Ribagorça, que tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, al Pont de Suert. L’acte comptarà amb la participació del president del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, Josep Lluís Farrero; l’alcalde del Pont de Suert, José Antonio Troguet; l’alcalde de la Vall de Boí, Joan Peralada; i l’alcaldessa de Vilaller, María José Erta. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment