Celebració de la Festa Patronal de Sant Blai i 34è Aniversari de l’Associació Provincial de Laringectomitzats. Església de Sant Joan Baptista. Lleida.
El vicepresident primer de la Diputació, Miquel Padilla, assistirà a la celebració de la Festa Patronat de Sant Blai i el 34à Aniversari de la fundació de l’Associació Provincial de Laringectomitzats de Lleida, que se celebrarà amb una missa a l’església de Sant Joan Baptista de Lleida.