Benvinguda institucional del 12è Congrés Ordinari de la UGT de les Terres de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Sandra Castro, participarà en l’acte de benvinguda institucional del 12è Congrés Ordinari de la UGT de les Terres de Lleida, que se celebra al Palau de Congressos-La Llotja. Talarn estarà acompanyat de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Núria Gil; la delegada del Govern de la Generalitat a l’Alt Pirineu i Aran, Sílvia Romero; el subdelegat del Govern espanyol a Lleida, José Crespín; el secretari general de Comissions Obreres a les Terres de Lleida, Pere Sànchez; el president de la Unió Territorial de la UGT del Camp de Tarragona, Joan Llort; el Secretari d’Organització de la UGT de Catalunya, David Papiol, i la secretària d’Acció Sindical i Formació d’UGT Lleida, Isabel Rodríguez.

Descarregar esdeveniment