Benvinguda i inauguració del Fòrum SER BIT Expo

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la benvinguda i inauguració del Fòrum SER BIT Expo que se celebra entre els dies 29 de setembre i 2 d’octubre al pavelló 4 de Fira de Lleida, coincidint amb la celebració de la Fira de Sant Miquel.   Talarn estarà acompanyat del president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó, i de la directora de Ràdio Lleida, Núria Camps.

Descarregar esdeveniment