Benvinguda del I Simposi científic anual de l’IRBLleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, farà la benvinguda del primer Simposi científic anual de l’IRBLleida, que se celebra al Palau de Congressos-La Llotja.
Talarn estarà acompanyat del director de l’IRBLleida, Diego Arango; el rector de la UdL, Jaume Puy; la subdirectora general de Recerca i Innovació en Salut del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, Montserrat Llavayol, i el gerent territorial a Lleida, Alt Pirineu i Aran del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, Ramon Sentís. També hi assistirà el diputat de Salut Pública, Albert Bajona.