Benvinguda de la sessió informativa municipalista del Saló de l’Energia de les Terres de Lleida, en el marc de la Fira Q de Balaguer
El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, participarà en la benvinguda de la sessió informativa municipalista ‘Eines i recursos dels municipis en la transició energètica’, que obrirà les activitats del Saló de l’Energia de les Terres de Lleida, en el marc de la celebració de la Fira Q de Balaguer, que s’organitza els dies 26, 27 i 28 al pavelló d’Inpacsa de Balaguer. L’acte —que tindrà lloc al CEI Balaguer Espai Energy HubLab— comptarà també amb les intervencions del president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i el paer d’Urbanisme, Comerç, Empresa i Comunicació de la Paeria de Balaguer, Guifré Ricart.