Benvinguda de la jornada ‘Salut en femení: connectem cos i ment’
La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco Casals, participarà en la benvinguda de la jornada ‘Salut en femení: connectem cos i ment’, que organitza Esport Femení Lleida, l’IRBLLeida i la Diputació de Lleida, a la unitat docent de la facultat de Medicina de la UdL (davant de l’IRBLleida). Marco estarà acompanyada de la gerent de l’IRBLleida, Eva López Truco, i la presidenta d’Esport Femení Lleida, Carme Cabanillas Sans.