Benvinguda als assistents a la reunió de la comissió de Seguiment de la Xarxa de Governs Obert de Catalunya (XGOC

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez, participarà en la benvinguda als assistents a  la reunió de la comissió de Seguiment de la Xarxa de Governs Obert de Catalunya (XGOC), que tindrà lloc a la Sala Polivalent del Palau de la Diputació, organitzat per la Direcció General de Bon Govern, Innovació i Qualitat Democràtiques, de la Secretaria d’Administració i Funció Pública de la Generalitat de Catalunya.   La reunió comptarà amb les intervencions de la secretària d’Administració i Funció Pública, Alícia Corral Sola, i del director general de Bon Govern, Innovació i Qualitat Democràtiques, Jaume López.

Descarregar esdeveniment