Benvinguda al 1er Congrés pel Repoblament

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el vicepresident primera, Jordi Latorre, participaran en l’acte de benvinguda del primer Congrés pel Repoblament que organitza la pròpia Diputació al Palau de Congressos-la Llotja els dies 30 i 31 de març.   L’acte comptarà també amb la participació de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, i de la delegada del Govern a Lleida, Montse Bergés, i l’assistència del secretari general per al repte Demogràfic, Francés Boya; el secretari de Governs Locals i Relacions amb l’Aran, David Rodríguez, i el vicepresident de l’Associació Catalana de Municipis (ACM), Sergi Pedret.   Amb anterioritat (9.00 hores), Joan Talarn i Jordi Latorre atendran els mitjans de comunicació.  A les 21.00 hores, Talarn i Latorre participaran en el sopar que es farà amb motiu de la celebració del congrés, al mateix Palau de Congressos-la Llotja.

Descarregar esdeveniment