Benedicció i celebració eclesiàstica en honor a la Santa Creu d’Anglesola

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà als actes de benedicció i celebració eclesiàstica en honor a la Santa Creu d’Anglesola. Als actes també assistiran la vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, i la diputada Josefina Bernades. 

Descarregar esdeveniment