Balanç de la iniciativa ’Un matí d’orquestra a les Terres de Lleida’

El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en la presentació del balanç de la iniciativa ‘Un matí d’orquestra a les Terres de Lleida’ que han organitzat Apropa Cultura i l’Orquestra Julià Carbonell de les Terres de Lleida, consistent en tallers de música liderats per un musicoterapeuta i audicions musicals à càrrec d’agrupacions de l’OJC. Els destinataris han estat persones vulnerables de centres amb discapacitat Intel·lectual o gent gran amb dependència i o Alzheimer.   La presentació tindrà lloc a la Sala Viladrich de la Diputació de Lleida i comptarà amb les intervencions d’Alfons Reverté, director de l'Orquestra Julià Carbonell, Sònia Gainza, directora del programa Apropa Cultura, Geremí Camí, de l'Obra Social de la Fundació Bancària de La Caixa, i representants dels municipis on s’ha organitzat aquesta acció.   També es farà un petit tast d'un taller de música amb els usuaris del centre Espígol de Cervera amb la musicoterapeuta Pilar Planavilla; i hi haurà la interpretació del grup de Cambra Prisma (amb músics de l'orquestra Julià Carbonell).

Descarregar esdeveniment