Atenció als mitjans amb motiu de l’activitat ‘Vine a jugar al Minecraft de l’IEI’

El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, i el cofundador de Gamesports Electrònics, Noé Bosch, atendran els mitjans de comunicació amb motiu de l’activitat ‘Vine a jugar al Minecraft de l’IEI’, en què hi participen 180 alumnes d’entre 10 i 12 anys de sis centres educatius de Lleida. Els mitjans que ho desitgin, podran fer imatges dels alumnes participants d’11.30 a 12.30 hores.

Descarregar esdeveniment