Assisitència del president de la Diputació a la Festa Major de Maig de Tàrrega
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en els actes de celebració de la festa Major de Maig de Tàrrega. Reñé serà rebut a l’ajuntament per l’alcaldessa i vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa Perelló, i signarà el Llibre d’Honor. Posteriorment presenciarà l’entrada solemne de les Santes Espines a la plaça Major i l’eucaristia presidida pel Bisbe de Solsona, Xavier Novell. El president de la Diputació de Lleida finalitzarà la seva estada a Tàrrega presenciant l’exhibició de balls tradicionals.