Assemblea general ordinària de l’Associació de Municipis per la Independència

El vicepresident quart de la Diputació Ferran Accensi participarà en l’assemblea general ordinària de l’Associació de Municipis per la Independència que se celebrarà a l’espai Plana de l’Om de Manresa.

Descarregar esdeveniment