Assemblea de la Xarxa Europea SITMUN (Sistema d’Informació Territorial Municipal)

El vicepresident de la Diputació de Lleida i diputat responsable de l’Àrea de Noves Tecnologies, Agustí Jiménez, participarà en l’Assemblea de la Xarxa Europea SITMUN (Sistema d’Informació Territorial Municipal), que se celebrarà a la Casa de Cultura-Aula Seminari, de Girona.   SITMUN és una eina que permet visualitzar de forma estructurada i en un únic visor tota la informació cartogràfica disponible, a diferents escales i per a tots els municipis de la demarcació de Lleida.

Descarregar esdeveniment